TRAKTOR

Lesný traktor LAMBORGHINI FOREST je určený pre prácu v lesnom hospodárstve. Je upravený, aby  pre ťažbu dreva v lese, aby spĺňal všetky požiadavky zákazníka. Technické parametre tohto traktora nájdete uvedené nižšie pod galériou obrázkov.

LESNÁ NADSTAVBA

Lesný traktor LAMBORGHINI R3.100 EVO FOREST je vybavený lesnou nadstavbou určenou pre tento konkrétny typ traktora. Lesná nadstavba sa skladá z nasledovných častí:

  • Zadná doska – pohyblivý štít
  • Predná doska – pohyblivý nízky rampovač s jedným, resp. dvoma zubmi
  • Ochranný rám podvozku (DOMEX 500)
  • Bezpečnostný rám kabíny so zamrežovaním okien, dverí a svetiel
  • Palivová nádrž poznikovaná metalizovaním s dvojitým ochranným náterom
  • Montážna doska na upevnenie navijaku

NAVIJAK

Lesný traktor LAMBORGHINI R3.100 EVO FOREST je vybavený dvojbubnovým lesným lanovým navijakom UNIFOREST 2×85 H (ťažná sila 2×85 kN) resp. navijakom UNIFOREST 2×85 Hpro (ťažná sila 2×85 kN) s hydraulickými kladkami, ktoré zabezpečujú hydraulické odvíjanie lana. Lesný traktor s navijakom UNIFOREST môže byť dodatočne za príplatok vybavený doplnkovým príslušenstvom, t.j. diaľkovým ovládaním TERRA FA5-D2 a regulátorom otáčok traktora TERRA, ktorým je možné pomocou diaľkového ovládania regulovať otáčky traktora. Pre bližšie informácie o technických parametroch navijakov UNIFOREST kliknite sem.

 GALÉRIA OBRÁZKOV

Technické parametre LAMBORGHINI R3.100 EVO FOREST

Motor : Deutz Euro III – 100% Biodiesel, 4 valcový s preplňovaním, intercooler, objem 4038 ccm, max. výkon podľa /2000/25/CE/: 99 HP/73 kW, chladič oleja motora a prevodovky, chladič paliva, elektronická regulácia motora, výfuk vyvedený na bočnej strane kabíny.

Prevodovka : Plnesynchronizovaná, mechanická päťstupňová so štyrmi skupinami, s chladičom oleja a pretlakovým mazaním, superredukcia, plazivé rýchlosti, 20 prevodových stupňov dopredu + 20 dozadu, synchronizovaný invertor, pojazdová spojka v s elektrohydraulickým ovládaním.

Pojazdové ústrojenstvo : pohon 4×4 s mechanickým ovládaním s možnosťou odpojenia prednej nápravy, hydrostatické diskové brzdy v olejovom kúpeli na všetky štyri kolesá, pojazdová rýchlosť 40 km/hod, uzávierka prednej a zadnej nápravy s elektrohydraulickým ovládaním, separačný ventil bŕzd, uhol natočenia predných kolies 55 stupňov, samostatné hydraulické čerpadlo pre servoriadenie, pneu 14.9 R 24 predné a 16.9 R 34 zadné.

Hydraulické ústrojenstvo : Zadný trojbodový záves s teleskopickými stabilizátormi, kapacita zdvihu zadných hydraulických ramien 5100 kg, elektrohydraulické ovládanie viaclamelovej hydraulickej spojky V.H., výkon hydraulického čerpadla 56 lit./min., dva hydraulické okruhy – štyri rýchlospojky, otáčky V.H. 540/1000.

Kabína : bezpečnostná umiestnená na silentblokoch, celopresklená s tónovanými sklami, kúrenie, ventilácia, digitálne hodiny, dva predné a dva zadné pracovné svetlomety umiestnené na streche kabíny, dve vonkajšie spätné zrkadlá, vnútorné osvetlenie, slnečná clona, analógová prístrojová doska.

Štandardné príslušenstvo : predné závažie 6×40 kg /iba pre verzie bez predného TBZ/, batéria 12V-140Ah,  sedadlo pre spolujazdca

Doplnkové príslušenstvo: Klimatizácia, vzduchový kompresor, GS paket (elektrohydraulický inverzor, prevodovka s 2 stupňovým násobičom, počet prevodových stupňov: 40+40, 3 hydraulické okruhy, otáčky vývodového hriadeľa: 540, 720, 1000, 1200 ot./min.)